Atsiliepimai

UAB „Autosabina Motors" - Raimondas Šarkūnas, direktorius

"ACM ekranuose transliuojama informacija ar reklama yra labai efektyvi, tai padeda padidinti prekės ženklo žinomumą, matomumą ir jo vertę. Labai lengvas ir nuoširdus bendravimas su Jūsų įmonės kolektyvu. Sėkmės Jums darbuose."

UAB „Dviračių arena" - Robertas Jasiulevičius, direktorius

"Nesitikėjau tokio reklamos efektyvumo per ACM lauko ekranus. Reklama tikrai buvo efektyvi, pritraukė daug naujų lankytojų. ACM pagamino transliacijų klipą būtent tokį, kokio norėjome, nors teko daug kartų koreguoti ir vertinti naują versiją. Komunikuoja greitai ir dalykiškai. Ačiū ACM darbuotojams už kantrybę ir profesionalų darbą."

UAB „Eoltas" - Darius Gušča, reklamos vadybininkas

"Labai svarbu, kai per ilgus darbo metus ACM ir Eoltas tampa tikrai gerais bičiuliais, kas leidžia greitai ir efektyviai suderinti visas transliacijas. Nuo transliacijų Kaune, išplėtėme transliacijų skaičių visoje Lietuvoje per kelerius metus. Naujienas apie įmonę stengiamės kiek galima daugiau pateikti video turiniu, nes šiais laikais statinė reklama jau neperteikia visos informacijos, be to – kas labai svarbu – gali pakeitimus padaryti čia ir dabar, ten kur reikia. Eoltas - auganti įmonė, kuri plečia savo mažmenos tinklą, tuo pačiu, stebime ir ACM ekranų atsiradimą vis naujose vietose, todėl visada atrandame transliacijų galimybes, ekranų vaizdo raiška tobulėja. Mums, kaip automobilių dalių pardavėjams – ACM ekranai yra viena iš efektyvesnių reklamos platformų, nukreiptų būtent į vairuotojus. Sėkmės Jums darbuose!"

„Lietuvos antstolių rūmai" - Dora Petkauskaitė, atstovė spaudai

"Geriau vieną kartą pamatyti, negu šimtą kartų išgirsti! Dėkojame Jums už sugebėjimą įsiklausyti į Lietuvos antstolių rūmų skelbiamas žinutes ir už talentą jas paversti įtaigiais vaizdais."

„Franke" - Remigijus Nacevičius, Franke atstovas Lietuvoje

"Dirbame jau beveik dešimtmetį. Keitėmės kartu ir mums tikrai labai smagu, kad per šį laikotarpį atsirado vis daugiau galimybių, pastoviai kilo paslaugų kokybė ir paslaugų spektras. Jaučiamės matomi kartu, o ir naujos ekranų vietos pasirenkamos patraukliose miesto vietose.  Manome kad moderni,  geros kokybės ir šiuolaikiška vaizdo reklama suteikia sodresnių spalvų ir gyvumo  mūsų miestams."

„Schering AG" - Jūratė Burinskienė, rinkodaros vadovė Baltijos šalims

"Profesionaliai paruošta, laiku ir tikslinei žmonių grupei parodyta reklama pasiekia tikslą. Taip galėčiau apibūdinti ACM siūlomas reklamos paslaugas. Mes norėjome, kad per keletą dienų kuo daugiau Vilniaus gyventojų sužinotų naujieną apie naują internetinį puslapį www.prisimink.lt ir mums tai pavyko. ACM - koncentruota ir dinamiška reklama , per kelias sekundes suteikianti informaciją, intriguojanti, skatinanti veikti. Mano nuomone, miesto ekranuose rodoma reklama - naujas ir labai efektyvus vakarietiškas reklamos būdas. Dėkoju visam ACM kolektyvui už profesionalų darbą."

Lietuvos spaudos fotografų klubas - Jonas Staselis, klubo prezidentas

"Labai džiugu, kad atsirado dar viena erdvė eksponuoti nuotraukas - jūsų ekranas. Ji kiek netikėta, bet labai dėkinga. Žiūrovui nereikia ieškoti parodų salės, jis nuotraukas pamato kilstelėjęs akis nuo kasdienio gatvės srauto. Šis informacijos ir spalvų šaltinis nuolat patraukia praeivių žvilgsnius. Mūsų klubui tai dar viena galimybė parodyti savo darbus ir atsidėkoti tiems kurie įvertina ir paremia mūsų idėjas.
Dėkojame jaunam ir veržliam ACM kolektyvui už mūsų idėjų ir darbų palaikymą, bei tikimės, jog mūsų nuotraukos dar ne kartą nuspalvins jūsų ekraną."

Lietuvos futbolo federacija - Liutauras Varanavičius, prezidentas

"Futbolas Lietuvoje sparčiai modernėja. Malonu bendradarbiauti su technikos pažangą atstovaujančia kompanija ACM, kuri informaciją visuomenei pateikia operatyviai ir efektyviai. Žmonės laiku sužino apie būsimas rungtynes ir ateina į stadionus palaikyti savo komandos. Tai labai svarbu, nes futbolas žaidžiamas žiūrovams."

UAB "Falck Security"-Marius Bieliauskas, komercijos grupės vadybininkas

"Naujovės traukia publiką. Saugos tarnyba UAB "Falck Security" yra rinkos lyderis ir yra imli naujovėms. Įdomūs projektai visą laiką domina mūsų bendrovę, o jaunas ir energija trykštantis ACM kolektyvas puikiai moka įgyvendinti kliento pageidavimus. Mūsų klientai reklamą ekrane pastebėjo, netgi atsiuntė nuotraukų. Taip pat po reklaminės kampanijos sulaukėme ir naujų klientų".

"Žvilgsnis iš arčiau"- Birutė Nastaravičiūtė, marketingo vadybininkė

"Informacija, rodoma vaizdo ekrane iššaukė ne tik esamų mūsų klientų, bet ir visos visuomenės reakciją. Tai efektyvi informacijos viešinimo priemonė, tiesiogiai palengvinanti mūsų įmonės darbą."

"Ogmios Astra" - Algirdas Žebuolis, direktorius

"Ant Operos ir baleto teatro esančiame ekrane parodyta reklama iškart buvo pastebėta mūsų konkurentų. Tai padėjo pakelti bendra įvaizdį. Beje, labai svarbu yra transliuoti tinkama vaizdo ekranui reklaminį klipą."

UAB "Assa Lietuva" - Tadeuš Orševski, generalinis direktorius

"Tai puiki priemonė reklamuoti vardą bei ženklą. Gera galimybė operatyviai paskelbti reikalingą informaciją. Tokiai reklamai nebūtinas ilgas reklaminis klipas, todėl reklaminės kampanijos biudžetas nėra didelis."

"ELTA" vadybininkas - Jonas Rimkus

"Pradėjus bendradarbiavimą su UAB "Actual City Media", mūsų interneto puslapio www.elta.lt lankomumas padidėjo 50%. Žmonės ne tik pastebi aktualias naujienas, rodomas vaizdo ekrane, bet taip pat įsimena ir papildomą informaciją, tokią kaip mūsų internetinio puslapio adresas."

"VALDOVŲ RŪMAI" - Valdovų rūmų paramos fondo valdyba

"Valdovų rūmų paramos fondas nuoširdžiai dėkoja UAB „Actual City Media" už jų paramą garsinant Valdovų rūmų atstatymą.
Jūsų siūloma lauko reklama yra labai patrauklus būdas prisistatyti miesto gyventojams. Mūsų manymu, kokybiškas ir aiškus Valdovų rūmų atstatymo reklaminis vaizdas turėjo įsiminti kiekvienam pro šalį važiuojančiam ir einančiam Vilniaus gyventojui ar svečiui. Tačiau turime pasakyti, kad tai kartu ir specifinė reklamos forma, todėl kiekvienam būsimam Jūsų klientui patariame įvertinti ekrano savybes ir konsultuotis su UAB „Actual City Media" specialistais, ką ir kaip reikia daryti, kad šiame įspūdingame ekrane Jūsų reklama irgi būtų įspūdinga.
Linkime sėkmės suteikiant miestui naujų spalvų."

"Megrame" - Romas Baltrušaitis

"Jūsų reklaminis įrenginys ne tik reklamuoja firmas, bet ir daro Vilnių panašų į pasaulio sostines."

"Mediapool" - Juozas Mačys, tyrimų direktorius

"Šaunu, kad atsirado nauja reklamos forma. Tai vis dar nauja, todėl ir įdomu. Kartu tai yra didelės investicijos, todėl galima teigti, kad rinka atsigauna.
Mūsų klientai Tele2 labai patenkinti video ekrano vaizdo kokybe, o reklamos efektą sunku pasverti - video ekranas buvo tik vena iš sudėtinių reklaminės kompanijos dalių."

"TELE2" - Pranas Kuisys, komercijos direktorius

"Video ekranas labai šauni naujovė. Pristatant akciją, buvo naudota eilė media priemonių, tačiau be abejonės dalis akcijos sėkmės priklausė ir nuo video ekrano. Šia priemone, be abejo, naudosimės ir ateityje, bet pastebėjome vieną dalyką ir ateityje nebedarysime klaidos - reklaminis siužetas turėtų būti labai lakoniškas, stambus, be smulkių detalių, kurių neįmanoma pastebėti.
Kuriant video klipą, būtina atkreipti dėmesį į ekrano specifiką ir priimti tik šiam ekranui būdingą kūrybinį sprendimą.
Ateityje, jei tikslas bus pristatyti akciją (tai, kam reikalinga daug informacijos) naudosime ir kitas media priemonėmis, o brendo įtvirtinimą, žemėlapį - patikėsime ACM video ekranui."

"Creative Media Services" - Saulius Šukaitis, direktorius

"Šios reklamos efektyvumo vertinimą labai apsunkina tas faktas, jog kol kas yra tik vienas ekranas. Tokios naujoviškos lauko reklamos sistemos atsiradimas ženkliai padidintų reklamos pasiekiamumo efektą ir tuo pačiu pakeltų rodiklius.
Vertinant patį ekraną, reikia pasakyti, kad reklamos rinkos sąlygos jau pribrendo tokio novatoriško reklamos nešėjo atsiradimui. Tai - estetiška, maloniai žiūrima reklamos rūšis. Kokybiniai šio ekrano rodikliai yra itin geri."

"OMD Lietuva" - Ramunė Malinauskienė, generalinė direktorė

"Tai - naujas novatoriškas reklamos nešiklis. Be jokių abejonių, bet kokia inovacija yra teigiamas reiškinys. Video ekranas pasiūlė netradicinę, išskirtinę reklamą, kuri apjungia ir išorės, ir elektroninę žiniasklaidą. Reikia tikėtis, kad palaipsniui atsiras visas šios naujos reklamos tinklas.
Siekiant pamatyti naujo reklamos nešėjo efektyvumą, OMD Lietuva užsakinėjo reklamą jau nuo pat pirmųjų ekrano "paleidimo" dienų. Intriga buvo didelė, reikėjo įvertinti ne tik naujas galimybes, bet ir riziką. Tačiau pastangos pasiteisino: ne tik išliko seni klientai, bet atsirado ir naujų užsakovų."