Lauko vaizdo ekranų pastebėjimo tyrimai

ACM lauko vaizdo ekranų pastebėjimo dažnumas  


 

Procentai skaičiuojami nuo visų apklaustųjų.

Tyrimo, atlikto 2007 m. sausio – rugsėjo mėnesiais, Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio miestuose, duomenimis, dauguma apklaustųjų nors kartą per savaitę pastebi ACM vaizdo ekranus. Trečdalis (34%) jų ekranus pastebi 1 – 3 kartus per savaitę, 35% ekranus pamato 4 – 10 kartų per savaitę, 8% - daugiau nei 10 kartų per savaitę. Taigi ACM vaizdo ekranus didžiųjų ir vidutinių miestų gyventojai pamato 6 kartus per savaitę.

ACM lauko ekranus dažniau pastebintys nurodė vyrai, jaunesnio amžiaus gyventojai (15-39 metu), asmenys disponuojantys aukštesnėmis pajamomis  vilniečiai, klaipėdiečiai ir ypač kauniečiai, o taip pat respondentai, kurie automobilį vairuoja kasdien.

 

Procentai skaičiuojami nuo apklaustųjų tam tikro sezono metu.

Didžiausias ACM lauko vaizdo ekranų pastebėjimas yra šaltuoju metu periodu, sausio – vasario mėnesiais, šiuo metu apklausti respondentai nurodė, jog lauko vaizdo ekranus pastebi vidutiniškai 7 kartus per savaite. Šiltuoju metų periodu – rugpjūčio, taip pat rugsėjo mėnesiais, ACM vaizdo ekranų pastebėjimas yra mažiausias – vidutiniškai 5 kartai per savaite, 15% - 16% šiuo laikotarpiu apklaustų gyventojų nurodė, jog ACM lauko vaizdo ekranų visai nepastebėjo.