Atsiliepimai

 

„Schering AG" - Jūratė Burinskienė, rinkodaros vadovė Baltijos šalims

"Profesionaliai paruošta, laiku ir tikslinei žmonių grupei parodyta reklama pasiekia tikslą. Taip galėčiau apibūdinti ACM siūlomas reklamos paslaugas. Mes norėjome, kad per keletą dienų kuo daugiau Vilniaus gyventojų sužinotų naujieną apie naują internetinį puslapį www.prisimink.lt ir mums tai pavyko. ACM - koncentruota ir dinamiška reklama , per kelias sekundes suteikianti informaciją, intriguojanti, skatinanti veikti. Mano nuomone, miesto ekranuose rodoma reklama - naujas ir labai efektyvus vakarietiškas reklamos būdas. Dėkoju visam ACM kolektyvui už profesionalų darbą."

 

Lietuvos spaudos fotografų klubas - Jonas Staselis, klubo prezidentas

"Labai džiugu, kad atsirado dar viena erdvė eksponuoti nuotraukas - jūsų ekranas. Ji kiek netikėta, bet labai dėkinga. Žiūrovui nereikia ieškoti parodų salės, jis nuotraukas pamato kilstelėjęs akis nuo kasdienio gatvės srauto. Šis informacijos ir spalvų šaltinis nuolat patraukia praeivių žvilgsnius. Mūsų klubui tai dar viena galimybė parodyti savo darbus ir atsidėkoti tiems kurie įvertina ir paremia mūsų idėjas.

Dėkojame jaunam ir veržliam ACM kolektyvui už mūsų idėjų ir darbų palaikymą, bei tikimės, jog mūsų nuotraukos dar ne kartą nuspalvins jūsų ekraną."

 

Lietuvos futbolo federacija - Liutauras Varanavičius, prezidentas

"Futbolas Lietuvoje sparčiai modernėja. Malonu bendradarbiauti su technikos pažangą atstovaujančia kompanija ACM, kuri informaciją visuomenei pateikia operatyviai ir efektyviai. Žmonės laiku sužino apie būsimas rungtynes ir ateina į stadionus palaikyti savo komandos. Tai labai svarbu, nes futbolas žaidžiamas žiūrovams."

 

UAB "Falck Security"-Marius Bieliauskas, komercijos grupės vadybininkas

"Naujovės traukia publiką. Saugos tarnyba UAB "Falck Security" yra rinkos lyderis ir yra imli naujovėms. Įdomūs projektai visą laiką domina mūsų bendrovę, o jaunas ir energija trykštantis ACM kolektyvas puikiai moka įgyvendinti kliento pageidavimus. Mūsų klientai reklamą ekrane pastebėjo, netgi atsiuntė nuotraukų. Taip pat po reklaminės kampanijos sulaukėme ir naujų klientų".

 

"Casino Planet"- Arūnė Stirblytė, marketingo vadybininkė

"Labai patogu, kad galima pasirinkti valandas, kada būtent turi pasirodyti reklama. Taip informuojama reikalinga auditorija. Be to, tai nestandartinė reklama, kuri be abejo patraukia dėmesį."

 

"7 mylios"- Jolanta Grigaliūnienė, turizmo agentūros direktorė

"Labai patogu, kad galima rodyti keleta skirtingų klipų - tarkim savaite skelbti apie akciją, o kitą rodyti tik trumpa 5 sek. vardo reklamą. Taip yra taupomas reklaminis biudžetas, be to žiūrovui reklama neatsibosta."

 

"Žvilgsnis iš arčiau"- Birutė Nastaravičiūtė, marketingo vadybininkė

"Informacija, rodoma vaizdo ekrane iššaukė ne tik esamų mūsų klientų, bet ir visos visuomenės reakciją. Tai efektyvi informacijos viešinimo priemonė, tiesiogiai palengvinanti mūsų įmonės darbą."

 

"Ogmios Astra" - Algirdas Žebuolis, direktorius

"Ant Operos ir baleto teatro esančiame ekrane parodyta reklama iškart buvo pastebėta mūsų konkurentų. Tai padėjo pakelti bendra įvaizdį. Beje, labai svarbu yra transliuoti tinkama vaizdo ekranui reklaminį klipą."

 

UAB "Assa Lietuva" - Tadeuš Orševski, generalinis direktorius

"Tai puiki priemonė reklamuoti vardą bei ženklą. Gera galimybė operatyviai paskelbti reikalingą informaciją. Tokiai reklamai nebūtinas ilgas reklaminis klipas, todėl reklaminės kampanijos biudžetas nėra didelis."

 

"ELTA" vadybininkas - Jonas Rimkus

"Pradėjus bendradarbiavimą su UAB "Actual City Media", mūsų interneto puslapio www.elta.lt lankomumas padidėjo 50%. Žmonės ne tik pastebi aktualias naujienas, rodomas vaizdo ekrane, bet taip pat įsimena ir papildomą informaciją, tokią kaip mūsų internetinio puslapio adresas."

 

"VALDOVŲ RŪMAI" - Valdovų rūmų paramos fondo valdyba

"Valdovų rūmų paramos fondas nuoširdžiai dėkoja UAB „Actual City Media" už jų paramą garsinant Valdovų rūmų atstatymą.
Jūsų siūloma lauko reklama yra labai patrauklus būdas prisistatyti miesto gyventojams. Mūsų manymu, kokybiškas ir aiškus Valdovų rūmų atstatymo reklaminis vaizdas turėjo įsiminti kiekvienam pro šalį važiuojančiam ir einančiam Vilniaus gyventojui ar svečiui. Tačiau turime pasakyti, kad tai kartu ir specifinė reklamos forma, todėl kiekvienam būsimam Jūsų klientui patariame įvertinti ekrano savybes ir konsultuotis su UAB „Actual City Media" specialistais, ką ir kaip reikia daryti, kad šiame įspūdingame ekrane Jūsų reklama irgi būtų įspūdinga.
Linkime sekmės suteikiant miestui naujų spalvų."

 

"Megrame" - Romas Baltrušaitis

"Jūsų reklaminis įrenginys ne tik reklamuoja firmas, bet ir daro Vilnių panašų į pasaulio sostines."

 

"Mediapool" - Juozas Mačys, tyrimų direktorius

"Šaunu, kad atsirado nauja reklamos forma. Tai vis dar nauja, todėl ir įdomu. Kartu tai yra didelės investicijos, todėl galima teigti, kad rinka atsigauna.
Mūsų klientai Tele2 labai patenkinti video ekrano vaizdo kokybe, o reklamos efektą sunku pasverti - video ekranas buvo tik vena iš sudėtinių reklaminės kompanijos dalių."

 

"Astos Dizainas" - Rima Ogulevičiūtė

"Be abejonės, ekranas - naujiena, tuo pati savaime patraukianti dėmesį. Šiaip pati idėja yra sveikintina ir puiki. Tik turi praeiti kažkiek laiko, kol visi įprasime prie šio tipo reklamos. Kainos dabar tikrai yra priimtinos."

 

"TELE2" - Pranas Kuisys, komercijos direktorius

"Video ekranas labai šauni naujovė. Pristatant akciją, buvo naudota eilė media priemonių, tačiau be abejonės dalis akcijos sėkmės priklausė ir nuo video ekrano. Šia priemone, be abejo, naudosimės ir ateityje, bet pastebėjome vieną dalyką ir ateityje nebedarysime klaidos - reklaminis siužetas turėtų būti labai lakoniškas, stambus, be smulkių detalių, kurių neįmanoma pastebėti.
Kuriant video klipą, būtina atkreipti dėmesį į ekrano specifiką ir priimti tik šiam ekranui būdingą kūrybinį sprendimą.
Ateityje, jei tikslas bus pristatyti akciją (tai, kam reikalinga daug informacijos) naudosime ir kitas media priemonėmis, o brendo įtvirtinimą, žemėlapį - patikėsime ACM video ekranui."

 

"Creative Media Services" - Saulius Šukaitis, direktorius

"Šios reklamos efektyvumo vertinimą labai apsunkina tas faktas, jog kol kas yra tik vienas ekranas. Tokios naujoviškos lauko reklamos sistemos atsiradimas ženkliai padidintų reklamos pasiekiamumo efektą ir tuo pačiu pakeltų rodiklius.
Vertinant patį ekraną, reikia pasakyti, kad reklamos rinkos sąlygos jau pribrendo tokio novatoriško reklamos nešėjo atsiradimui. Tai - estetiška, maloniai žiūrima reklamos rūšis. Kokybiniai šio ekrano rodikliai yra itin geri."

 

"OMD Lietuva" - Ramunė Malinauskienė, generalinė direktorė

"Tai - naujas novatoriškas reklamos nešiklis. Be jokių abejonių, bet kokia inovacija yra teigiamas reiškinys. Video ekranas pasiūlė netradicinę, išskirtinę reklamą, kuri apjungia ir išorės, ir elektroninę žiniasklaidą. Reikia tikėtis, kad palaipsniui atsiras visas šios naujos reklamos tinklas.
Siekiant pamatyti naujo reklamos nešėjo efektyvumą, OMD Lietuva užsakinėjo reklamą jau nuo pat pirmųjų ekrano "paleidimo" dienų. Intriga buvo didelė, reikėjo įvertinti ne tik naujas galimybes, bet ir riziką. Tačiau pastangos pasiteisino: ne tik išliko seni klientai, bet atsirado ir naujų užsakovų."

 

"Baltic FCB" - Ričardas Sartatavičius, generalinis direktorius

"Video ekranas išties atrodo neblogai ir yra puikus reklamos nešėjas. Jis ne tik "įsipaišo" į lauko reklamos srautą, tačiau ir pagrąžina miestą, suteikia jam dinamiškumo. Bet reikėtų pagalvoti apie tikslingesnį jo panaudojimą. Video ekranas kaip lauko reklama puikiai tinka ilgalaikei reklamai, brendo į rinką įvedimui ir tolimesniam jo pozicijų tvirtinimui."